Τα προϊόντα μας (προσκλητήρια, μπομπονιέρες, κλπ.) σχεδιάζονται και κατασκευάζονται ειδικά για εσάς, με βάση τις δικές σας επιθυμίες και επιλογές. Επομένως πρέπει να γίνει κατανοητό ότι για τα προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί ειδικά για εσάς δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής. Εξαιρείται η περίπτωση αποδεδειγμένης ελαττωματικότητας του προϊόντος ή σε περίπτωση στην οποία με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας μας σας παραδόθηκαν προϊόντα άλλα, ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε.
Αν ένα προϊόν δεν εμπίπτει στην παραπάνω κατηγορία έχετε το δικαίωμα να το επιστρέψετε μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες αιτιολογώντας τον λόγο της επιστροφής του εγγράφως με email στο info@milady.gr ή στο 2310742414
Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, πλυθεί ή αφαιρεθεί από την αρχική του συσκευασία και να αποστείλετε μαζί με αυτό απαραίτητα και την απόδειξη λιανικής πώλησης.
Θα θέλαμε όμως εκ των προτέρων να σας ενημερώσουμε ότι το κόστος αποστολής των επιστραφέντων προϊόντων θα σας επιβαρύνει, εκτός από την περίπτωση αποδεδειγμένης ελαττωματικότητας του προϊόντος ή σε περίπτωση στην οποία με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας μας σας παραδόθηκαν προϊόντα άλλα, ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε.
Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται μέσα σε μία εβδομάδα από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προς επιστροφή προϊόν μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε μέσω email .
Αναλυτικά για να είναι εφικτή η επιστροφή θα πρέπει:
- Το προς επιστροφή προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε, δηλαδή να είναι πλήρες, χωρίς φθορές, η συσκευασία του να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν, συμπεριλαμβανομένων όλων των ετικετών/καρτελακίων, απαραίτητων εγγράφων, κλπ. και σε κάθε περίπτωση να μην έχει χρησιμοποιηθεί, και
- Το προς επιστροφή προϊόν να συνοδεύεται από τα σχετικά παραστατικά αγοράς (απόδειξη λιανικής & δελτίο επιστροφής)
Εάν οι προαναφερθείσες προϋποθέσεις δεν πληρούνται το προϊόν θα σας επιστρέφεται με δική σας χρέωση.
Αντίθετα εφ’ όσον η επιστροφή/αντικατάσταση γίνεται λόγω αποδεδειγμένης ελαττωματικότητας του προϊόντος, τα έξοδα αποστολής θα επιβαρύνουν την Εταιρεία.
Η εταιρεία ευθύνεται για αποζημίωση σε περίπτωση έλλειψης συμφωνημένης ιδιότητας ή ύπαρξης ελαττώματος, μόνο εφ’ όσον αυτό έχει προκληθεί από υπαιτιότητά της.
Οποιαδήποτε ζημία υποστεί το προϊόν κατά την επιστροφή του προς εμάς, βαρύνει αποκλειστικά εσάς.
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας σας συνιστούμε να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.